Gyakori kérdések
Milyen szállítási módok érhetők el?
A 18shop.hu erotikus piactéren jelenleg kizárólag a GLS - el és a Magyar Postán keresztül történik a megrendelt csomagok kiszállítása.
Van kiszállítás Magyarországon kívülre is?
A 18shop.hu erotikus piactéren leadott rendelések szállítása jelenleg kizárólag magyarországi címre lehetséges.
Mikor kapom meg a rendelésem?
A megrendelt termékek becsült szállítási ideje 2-4 nap, ugyanakkor előfordulhatnak előre nem látott események, melyek esetlegesen a szállítási időt növelhetik. Ilyen esetben a Vásárlót a lehető leghamarabb értesítjük a szállítási késedelem tényéről.
A 2024. március 28 – tól hatályban lévő postai kormányrendelet a Magyarország területére értékesítő kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozások számára előírja, hogy az általuk értékesített áruk kézbesítéséhez a honlapjukon választási lehetőségként tüntessék fel a Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatást is.
Ennek eleget téve webáruházunk természetesen biztosítja a Magyar Postán keresztül történő csomagkézbesítést, azonban ebben az esetben a postán való feladást legkésőbb 15 napon belül biztosítjuk, tekintve, hogy ilyenkor nem közvetlen raktárról történik a rendelések kiszolgálása, hanem tömegesen juttatjuk el a postára a megrendelt csomagokat. A feladást követő kézbesítési idő a Magyar Posta működése alapján történik, ami jellemzően 1-2 munkanap.
Milyen lesz a rendelésem csomagolása
Minden rendelés diszkrét csomagolásban, a rendelés tartalmát nem sejtető módon kerül kézbesítésre. Még a feladó neve sem utal az áruházra, illetve bankkártyás fizetés esetén is csak a honap címe fog szerepelni a számlakivonaton.
Milyen fizetési módok érhetők el?
A 18shop.hu erotikus piactéren jelenleg a következő fizetési módok érhetők el:
Utánvét fizetési mód: Utánvétes fizetési módot választva a csomagot közvetlen a futárnál lehetséges kifizetni készpénzzel vagy bankkártyával.
Utalásos fizetési mód: A Vásárló a rendelés visszaigazolásakor egy megerősítő e-mail-t kap, mely tartalmazni fogja az utalási információkat. A visszaigazolt megrendelés megerősítő üzenetében szerepelni fognak a csomag végösszegének kiegyenlítésére vonatkozó utalási információk.
Bankkártyás fizetés: A Vásárlóknak lehetősége van online bankkártyás fizetési móddal rendezni a fizetendő végösszeget. A biztonságos bankkártyás fizetést a Stripe szolgáltató biztosítja (//stripe.com/en-hu).
Az online bankkártyás fizetés biztonságos?
Az online bankkártyás fizetést a Stripe rendszerén keresztül biztosítjuk vásárlóink részére. A fizetés során a 18shop.hu semmilyen bankkártya adatot nem tárol és nem használ fel, azok megadása kizárólag a fizetési szolgáltató által biztosított fizető felületen keresztül történik.
Hogyan módosíthatom a már leadott rendelés adatait?
Amennyiben a vásárlást követően észreveszed, hogy elírtál egy rendelési adatot, címet, stb… kérjük vedd fel Ügyfélszolgálatunkkal mihamarabb a kapcsolatot, hogy a módosítást minél előbb elvégezhessük.
A rendeléshez kötelező a regisztráció?
A Felhasználóknak jelenleg nincs lehetősége saját fiókot létrehozni (regisztráció).
A felhasználói fiók megléte nem kritériuma a Honlapon történő vásárlásnak, ugyanakkor a vásárlási folyamat során megjelölhető, hogy a Felhasználó szeretne – e a megadott adatok alapján felhasználói fiókot is létrehozni.
Hogyan követhetem rendelésem állapotát?
A megrendelésed egyes momentumairól mindig e-mail értesítőt küldünk, hogy pontosan lásd, hogy áll éppen a rendelésed. Ezen kívül bármikor lekérdezheted regisztráció nélkül is rendelésed állapotát a Rendelés követés felületünkön keresztül a következő adatok megadásával: rendelési azonosító, e-mail cím.
Elállás, visszatérítés
Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a Vásárlót indokolás nélküli elállási jog illeti meg, amit (i) termék adásvételére irányuló szerződés esetén a termék átvételének napjától, (ii) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhat.
A Szolgáltató / Partneráruház az elállás bejelentésétől számított 14 napon belül köteles visszatéríteni a termék árát és a hozzá kapcsolódó szállítási költséget, ugyanakkor a Szolgáltatónak / Partneráruháznak visszatartási joga van. E szerint a Szolgáltató / Partneráruház a termék árát és a szállítási költséget visszatarthatja mindaddig, amíg vagy a termék visszaérkezik hozzá vagy a Vásárló kétséget kizáróan tudja bizonyítani például egy feladóvevénnyel, hogy a terméket visszaküldte a Szolgáltató / Partneráruház számára. Visszaélésnek minősülő elállás esetén a Szolgáltató / Partneráruház mentesül az áru visszavételének és a vételár visszafizetésének kötelezettsége alól.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben az egyedi, kimondottan a Vásárló kívánalmainak megfelelően került gyártásra. Ebben az esetben a Vásárló a terméket nem jogosult visszaküldeni, és Szolgáltató nem köteles a vételár visszafizetésére.
Amennyiben a Vásárló eláll a Szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A visszaküldés kizárólag postai úton történik a termék forgalmazója felé. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A Vásárló kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli. A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Szolgáltató/Partneráruház mindaddig visszatarthatja az összeget, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.